Ukhwah Islamiyyah

Jumaat, 16 November 2012

MEREKA MEMERLUKAN DOA KITA
























Saya kongsikan kata2 Ustaz Hasrizal Abdul Jamil:

"Saya tidak memberi sebarang komen tentang bencana yang sedang menimpa Gaza bukan tidak prihatin. Tetapi saya rasa semua yang saya mahu cakap adalah sampah kerana ia tidak sedikit pun menguis pergi Zionis dari Bumi Isra' itu.

Yang mampu saya buat secara signifikan sekarang ini ialah membersihkan makan minum serta amalan, agar doa saya untuk Gaza tidak terhijab oleh kecelaan diri sendiri. Doa senjata mukmin kerana jika mukmin tahu syarat doa dimaqbulkan Allah setiap kita akan berubah menjadi mukmin yang lebih baik.



















InsyaAllah moga bermanfaat

1 ulasan:

Rintihan HambaMu berkata...

Allahurabbi..
betul la..doa itu senjata orang mukmin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...